Telefoniczna obsługa klienta szyta na miarę
biznesu każdej wielkości
Uruchomienie w ciągu 1 dnia. Brak inwestycji w sprzęt i oprogramowanie. Dane przechowywane w Polsce zgodnie z RODO.
Miesięczny koszt użytkowania
już od 49 PLN.
Wyróżniające się i łatwe
numery komórkowe i stacjonarne, krajowe i zagraniczne.
Łączenie infolinii z innymi kanałami komunikacji: SMS, MMS, E-mail, Messenger. Wszystko w jednym miejscu online.
Wybierz prestiżowy numer komórkowy jako numer infolinii, na który mogą dzwonić klienci. Wysyłaj z tego samego numeru wiadomości SMS, MMS lub powiadomienia głosowe.
Rozbuduj infolinię o automatyczne reguły przekierowań do odpowiednich działów. Uwzględnij godziny pracy działów i/lub częstotliwości wydzwaniania numeru. Zintegruj IVR ze swoją bazą.
Kontroluj jakość obsługi klienta swojej infolinii, zapisując rozmowy. Archiwizuj nagrania online w bazie Tide Platform, by w razie potrzeby szybko odszukać je po wielu kryteriach wyszukiwania.
Wskaż dowolną ilość numerów firmowych: stacjonarnych i komórkowych, na które mogą być kierowane połączenia z infolinii. Zaangażuj do obsługi klienta pracowników zdalnych.
Zintegruj swój system telekomunikacyjny z naszym rozwiązaniem do obsługi infolinii Tide Platform. Identyfikuj osoby dzwoniące i przekierowuj je do działu obsługi klienta lub sprzedaży.
Analizuj historię połączeń z konkretnym działem, daty i godziny nawiązania rozmów i ścieżkę przebytą przez klienta. Sprawdź najczęstsze przyczyny kontaktu oraz obłożenie działów.
Prowadź infolinię i wysyłaj: SMSy, MMSy, VMSy, E-maile oraz powiadomienia na Messengerze. Wszystko z jednego miejsca Tide Platform w oparciu o jedną bazę oraz wspólne listy adresowe.
Zaskocz swoich klientów oryginalnym powitaniem na początku rozmowy. Przygotuj nagranie w wybranym formacie wav lub mp3, które zostanie odtworzone od razu po połączeniu z infolinią.
Dla firm jednoosobowych lub mających do 5 osób zajmujących się obsługą klienta.
Dla firm posiadających w dziale obsługi klienta od 6 do 20 osób.
Dla obsługi klienta w wielkości powyżej 20 konsultantów.