Dziękujemy za zainteresowanie naszymi rozwiązaniami komunikacji biznesowej! Wypełnij formularz obok, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby opowiedzieć o nich więcej.
Dodatkowo bezpłatnie otrzymasz nasz e-book:
Obsługa klienta w firmie fotowoltaicznej
Według badania IEO przedstawiającego pespektywy rynku paneli fotowoltaicznych do 2030 roku, nadal największą kategorię klientów będą stanowić gospodarstwa domowe, tj. 45%. Będzie jednak rosła grupa prosumentów biznesowych, których udział wśród odbiorców wzrośnie nawet do 30%. Co to oznacza dla firm oferujących instalacje PV? Rosnąca liczba klientów to wzrost ich oczekiwań oraz zwiększone zapotrzebowanie na profesjonalną obsługę.
W e-booku Skuteczne narzędzia do biznesowej komunikacji poznasz rozwiązania, które pozwolą Ci na skuteczną obsługę klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Każdy klient potrzebuje efektywnego kontaktu ze specjalistą, szybkich odpowiedzi na zadane pytania i jeszcze szybszej pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów. Rosnąca konkurencja firm fotowoltaicznych powoduje, że oprócz ceny liczy się także tzw. customer experience. Jak o niego zadbać? Z naszego e-booka dowiesz się, jakie rozwiązania pozwalające na skuteczną obsługę klienta warto wziąć pod uwagę.
Czy wiesz że:
Rozwiązania omnichannel pozwolą Ci na zwinne dopasowanie do oczekiwań klientów. Dzięki nim zadbasz o efektywną obsługę klienta, profesjonalny wizerunek swojej firmy i wyróżnisz się na tle konkurencji.
Chcesz poznać, jakie rozwiązania omnichannel są dla Ciebie?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!
Źródła:
* https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html
** https://assets.kpmg/content/dam/kpmg/pl/pdf/2020/12/pl-Raport-KPMG-Doswiadczenia-klientow-w-nowej-rzeczywistosci-2020-12.pdf
*** https://www.ey.com/pl_pl/raporty-analizy/jak-w-warunkach-nowej-rzeczywistoci-polacy-korzystaj-z-kanalow-cyfrowych