Miło nam, że tu jesteś!

 

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi rozwiązaniami komunikacji biznesowej! Wypełnij formularz obok, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby opowiedzieć o nich więcej.

Dodatkowo bezpłatnie otrzymasz nasz e-book:

 

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ
Jeżeli udzielisz poniższe zgody [w celu otrzymania od nas informacji o usługach Tide Software] – otrzymasz na podany adres email nasz autorski ebook po potwierdzeniu udzielonych zgód. Każdą zgodę można wycofać w każdym czasie – bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed dniem cofnięcia zgody.
Administratorem danych osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a przekazane dane będą przetwarzane w celu wysyłki ebooka oraz w celach marketingowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – informowania o świadczonych usługach. Pełną treść klauzuli informacyjnej RODO przeczytaj tutaj. Znajdziesz w niej: dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, cel przetwarzania Twoich danych, Twoje prawa, odbiorcę Twoich danych. Dane podajesz nam dobrowolnie i masz prawo między innymi do cofnięcia udzielonej zgody.

*
Pola obowiązkowe



Obsługa klienta w firmie fotowoltaicznej

Według badania IEO przedstawiającego pespektywy rynku paneli fotowoltaicznych do 2030 roku, nadal największą kategorię klientów będą stanowić gospodarstwa domowe, tj. 45%. Będzie jednak rosła grupa prosumentów biznesowych, których udział wśród odbiorców wzrośnie nawet do 30%. Co to oznacza dla firm oferujących instalacje PV? Rosnąca liczba klientów to wzrost ich oczekiwań oraz zwiększone zapotrzebowanie na profesjonalną obsługę.

 


W e-booku Skuteczne narzędzia do biznesowej komunikacji poznasz rozwiązania, które pozwolą Ci na skuteczną obsługę klientów zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Każdy klient potrzebuje efektywnego kontaktu ze specjalistą, szybkich odpowiedzi na zadane pytania i jeszcze szybszej pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów. Rosnąca konkurencja firm fotowoltaicznych powoduje, że oprócz ceny liczy się także tzw. customer experience. Jak o niego zadbać? Z naszego e-booka dowiesz się, jakie rozwiązania pozwalające na skuteczną obsługę klienta warto wziąć pod uwagę.

Czy wiesz że:

  • Tide Software jest największym dostawcą w Polsce, który oferuje zarówno rozwiązania głosowe, jak i SMS i e-mail, dostępne z jednej Platformy online?
  • eksperci PwC zwracają uwagę na 4 trendy, które firmy powinny wziąć pod uwagę i jednym z nich jest omnichannel*
  • według raportu KPMG mamy obecnie do czynienia z nowym konsumentem – klientem 5.0, dla którego cena i wartość są tak samo ważne, jak inne elementy doświadczenia zakupowego?**
  • według raportu EY 86% Polaków korzystało ze zdalnych kanałów komunikacji do załatwiania swoich spraw i co bardzo ważne - aż w 88% przypadków załatwiono sprawę zgodnie z oczekiwaniem Klienta***

Rozwiązania omnichannel pozwolą Ci na zwinne dopasowanie do oczekiwań klientów. Dzięki nim zadbasz o efektywną obsługę klienta, profesjonalny wizerunek swojej firmy i wyróżnisz się na tle konkurencji.

Chcesz poznać, jakie rozwiązania omnichannel są dla Ciebie?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!


 

Źródła:

* https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html

** https://assets.kpmg/content/dam/kpmg/pl/pdf/2020/12/pl-Raport-KPMG-Doswiadczenia-klientow-w-nowej-rzeczywistosci-2020-12.pdf

*** https://www.ey.com/pl_pl/raporty-analizy/jak-w-warunkach-nowej-rzeczywistoci-polacy-korzystaj-z-kanalow-cyfrowych