Pricing and Profitability Manager
Kim jesteśmy?
Tide Software od kilkunastu lat dostarcza usługi telekomunikacyjne oraz oprogramowanie szerokiej grupie klientów biznesowych. Jesteśmy jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych i software house w Polsce. Z naszych usług korzystają liderzy na polskim rynku: 6 z 10 największych banków, 8 z 10 największych firm windykacyjnych oraz topowe sieci handlowe. Działamy w Polsce i za granicą. Nie zatrzymujemy się, prowadzimy projekty badawczo-rozwojowe z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za wsparcie techniczne oraz merytoryczne Klientów Tide Software

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za wsparcie techniczne oraz merytoryczne Klientów Tide Software
Kogo szukamy?
Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS
Nieszablonowy sposób kontaktu zklientem poprzez wiadomości głosowe
Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji
Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO
Co oferujemy?
Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS
Nieszablonowy sposób kontaktu zklientem poprzez wiadomości głosowe
Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji
Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO
Co oferujemy?
Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS
Nieszablonowy sposób kontaktu z klientem poprzez wiadomości głosowe
Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji
Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO
Oferty CV z dopiskiem SPECJALISTA DS WSPARCIA KLIENTA prosimy przesłać na adres
praca.support@tidesoftware.plJesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!
