Media o nas

Przegląd artykułów i opracowań.

Media o nas

  • „Call Center” jest już passé. Dzisiaj większość firm prowadzi „contact center”, a niektóre z nich chętnie odcina się nawet od tej nazwy. Czy już dzisiaj jesteśmy gotowi dostarczać oraz doświadczać obsługi bez telefonu? Czy „call” można już wymazać ze słownika terminów biznesowych?
    Więcej
  • W Polsce coraz częściej mówi się o potrzebie łączenia sprzedaży w kanałach online i offline, jednak nawet największe sieci nie realizują w pełni strategii omnichannel.
    Więcej
  • W czuwaniu, nad jakością obsługi klienta, pomagają nowe możliwości technologiczne, jak transkrypcja, rozpoznawanie mowy i osadzenie konwersacji na osi czasu. Czy wiesz, że wybrane systemy contact center potrafią wyszukać dowolne słowa, które padły w rozmowie. Nawet w czasie rzeczywistym. Ciekaw jesteś jak?
    Więcej
  • Za omnichannel mobile marketing można przyjąć komunikację trafiającą na urządzenia mobilne. Kampania omnichannel pozwala lepiej dostosować się do preferencji klienta oraz tego, jaką formę kontaktu preferuje i kiedy. Omnichannel pozwala obniżyć koszty kampanii mobilnej o 20 %.
    Więcej
  • Strategia omnichannel skutkuje, co roku, wzrostem przychodów o 14,6% i retencji klientów o 13%, donosi mGage.com. Mimo znanych korzyści, strategia ta jest nadal popularniejsza za granicą niż w Polsce. Czy przeszkodą jest strona finansowa? Ile kosztuje omnichannel mobile marketing?
    Więcej
  • Dzwonisz za granicę z numeru zastrzeżonego? A może w ogóle odpuszczasz projekty zagraniczne z powodu problemów z dodzwonieniem się? Nie ulegaj 5 mitom, a dodzwonisz się częściej, znacznie częściej.
    Więcej
  • Według danych mGage.com, strategia omnichannel skutkuje rokrocznym wzrostem przychodów o 14,6% i retencją klientów o 13%. Czym jest omnichannel marketing i jakie koszty się z nim wiążą?
    Więcej
  • Im więcej razy przypomnisz się dłużnikowi tym lepiej, mówi prawda życiowa. Zasada ta ma wiele haczyków, w tym wysoki koszt i ryzyko uodpornienia się dłużnika na n-ty SMS z ponagleniem. Udostępnienie wielu form kontaktu irytuje zamiast podwyższyć satysfakcję klienta? Pomóc może strategia omnichannel. Branża retail już się w tym połapała. A ty?
    Więcej
  • Jak powinna wyglądać rozmowa z telemarketerem, aby była skuteczna. Powinna być dokładnym odzwierciedleniem zapisu tekstowego? A może powinna być uwolniona od schematów i polegać na wiedzy i umiejętności konsultanta?
    Więcej
  • Sztuką skutecznej kontaktowalności z klientem jest umiejętne łączenie różnych form komunikacji. Od najtańszej, jaką jest email, przez SMS głosowy, potem tekstowy, a na koniec kontakt telefoniczny konsultanta.
    Więcej
  • 22 czerwca br. Prezydent RP podpisał Ustawę o Działaniach Antyterrorystycznych, która wejdzie w życie już w lipcu 2016 roku. W praktyce nowe prawo zablokuje możliwość masowej wysyłki tzw. SMS EKO.
    Więcej
  • Firmy telekomunikacyjne oferują pożyczkodawcom wymyślne usługi, które pomagają dotrzeć wieloma kanałami do klientów, ocenić ich zainteresowanie ofertą, zgromadzić o nich więcej danych, zweryfikować je i doprowadzić do finalizacji umowy. FinTech ewoluuje, a poziom wyręczenia człowieka w pracy zadziwia. Poznaj 7 trików, by być na bieżąco.
    Więcej
  • Mimo zaledwie 7. lat na rynku firma Tide Software zdołała uzyskać pozycję czołowego dostawcy na rynku usług telco wykorzystywanych w marketingu. Firma działająca w Warszawie i Białymstoku oprócz oferty odpowiadającej na oczekiwania klientów może poszczycić się kolejnym osiągnięciem - tytułem Solidny Pracodawca Mazowsza.
    Więcej
  • Polska przekracza średnią unijną pod względem użytkowanych kart SIM. Co roku liniowo wzrasta liczba posiadaczy telefonów komórkowych. Czy dogonimy Finów, którzy telefonem komórkowym potrafią zapłacić za puszkę napoju z automatu?
    Więcej
  • Ilość osób dzwoniących z ofertą pożyczek, czy zaproszeniem na prezentację garnków, może przytłaczać. Niebawem będzie można raz na zawsze zastrzec numer telefonu, wpisując go na polską listę Robinsona.
    Więcej
wczytaj więcej przytrzymaj SHIFT aby wczytać wszystko wczytaj wszystko

Baza raportów Zapytaj o opracowania

Pracujemy nad bazą raportów i badań. Zgłoś zainteresowanie, a powiadomimy Cię, gdy tylko opublikujemy ciekawe opracowania.
Warto wiedzieć pierwszym.

Przydziel dostęp do raportów

Kontakt Dla dziennikarzy

Joanna Michalska Reich
T: (22) 29 27 900
E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dokładna lokalizacja siedziby i inne dane kontaktowe dostępne są tutaj.

Zapraszamy na strony produktowe:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...