Wiele form komunikacji


Jedno rozwiązanie dla różnych branż

Poznaj usługi Tide

Media o nas

Przegląd artykułów i opracowań.
  • Współczesne rozwiązania dostępne dzięki sztucznej inteligencji zapewniają coraz lepszą jakość obsługi klienta. Są one coraz częściej wdrażane w polskich firmach, ponieważ pomagają zoptymalizować zarówno koszty, jak i czas pracy konsultantów call center.
    Read More
  • Czy RODO może okazać się korzystne dla firm telekomunikacyjnych? Jak operatorzy zapatrują się na nową metodę weryfikacji Mobile Connect? I wreszcie, jak Tide Software stara się wykorzystywać sztuczną inteligencję? Między innymi na te pytania odpowiedziała Joanna Michalska-Reich.
    Read More
  • Sztuczna inteligencja, machine learning i wysysanie soków z big data w call center… brzmi jak fragment filmu science fiction? To współczesne rozwiązania, które zapewniają jeszcze lepszą jakość obsługi klientów. Usługi bazujące na AI są coraz częściej wdrażane w polskich firmach.
    Read More
  • Z roku na rok kontakt firmy z klientami stanowi coraz większe wyzwanie. Do zestawu narzędzi jakie wypracowali konsumenci Komisja Europejska dołącza rozporządzenie ePrivacy. Wprowadza ono m.in. obowiązek użycia prefiksu lub kodu, który pozwoli rozpoznać, że połączenie ma charakter marketingowy.
    Read More
  • W Polsce coraz częściej mówi się o potrzebie łączenia sprzedaży w kanałach online i offline. Niestety nadal nie wszystkie sieci decydują się na pełną reorganizację procesów sprzedaży i obsługi klientów. Strategię omnichannel w swoich kanalach wdrażają fragmentarycznie.
    Read More
  • Prognozy Gartnera mówią, że za 3 lata wzrost wykorzystania sztucznej inteligencji w obsłudze klienta może być nawet 5-krotny. Jest to całkiem prawdopodobne, bo już ponad 90% firm rozpoznawalnych na całym świecie, wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji*.
    Read More
  • Za omnichannel mobile marketing można przyjąć komunikację trafiającą na urządzenia mobilne. Kampania omnichannel pozwala lepiej dostosować się do preferencji klienta oraz tego, jaką formę kontaktu preferuje i kiedy. Omnichannel pozwala obniżyć koszty kampanii mobilnej o 20 %.
    Read More
  • Strategia omnichannel skutkuje, co roku, wzrostem przychodów o 14,6% i retencji klientów o 13%, donosi mGage.com. Mimo znanych korzyści, strategia ta jest nadal popularniejsza za granicą niż w Polsce. Czy przeszkodą jest strona finansowa? Ile kosztuje omnichannel mobile marketing?
    Read More
  • „Call Center” jest już passé. Dzisiaj większość firm prowadzi „contact center”, a niektóre z nich chętnie odcina się nawet od tej nazwy. Czy już dzisiaj jesteśmy gotowi dostarczać oraz doświadczać obsługi bez telefonu? Czy „call” można już wymazać ze słownika terminów biznesowych?
    Read More
  • W czuwaniu, nad jakością obsługi klienta, pomagają nowe możliwości technologiczne, jak transkrypcja, rozpoznawanie mowy i osadzenie konwersacji na osi czasu. Czy wiesz, że wybrane systemy contact center potrafią wyszukać dowolne słowa, które padły w rozmowie.
    Read More
  • Zdarza Ci się dzwonić za granicę z numeru zastrzeżonego? A może w ogóle odpuszczasz projekty zagraniczne z powodu problemów z dodzwonieniem się? Poznaj 5 mitów prezentacji numeracją zagraniczną. Nie ulegaj utartym poglądom powtarzanym na rynku.
    Read More
  • Strategia omnichannel marketingu nie jest jeszcze zbyt popularna w Polsce, ale od paru lat rozwija się za granicą. Brytyjskie sieci handlowe, właśnie dzięki niej osiągnęły przed świętami wzrostem sprzedaży w Internecie. Czym jest omnichannel i jakie koszty się z nim wiążą?
    Read More
  • Im więcej razy przypomnisz się dłużnikowi tym lepiej, mówi prawda życiowa. Zasada ta ma wiele haczyków, w tym wysoki koszt i ryzyko uodpornienia się dłużnika na n-ty SMS z ponagleniem. Udostępnienie wielu form kontaktu irytuje zamiast podwyższyć satysfakcję klienta? Pomóc może strategia omnichannel.
    Read More
  • Czasem można odnieść wrażenie, że call center ze swoimi scenariuszami i schematami rozmów zatrzymało się kilka lat temu i do dzisiaj nie wie w którym kierunku ma iść. Jedni wymagają dokładnego odzwierciedlenia zapisu tekstowego, inni uwolnienia od schematów i zaufania wiedzy telemarketerów.
    Read More
  • Firmy telekomunikacyjne oferują pożyczkodawcom usługi, które pomagają dotrzeć wieloma kanałami do klientów, ocenić ich zainteresowanie ofertą, zgromadzić o nich więcej danych, zweryfikować je i doprowadzić do finalizacji umowy. FinTech ewoluuje, a poziom wyręczenia człowieka w pracy zadziwia.
    Read More
load more hold SHIFT key to load all load all

Baza raportów Zapytaj o opracowania

Pracujemy nad bazą raportów i badań. Zgłoś zainteresowanie, a powiadomimy Cię, gdy tylko opublikujemy ciekawe opracowania.
Warto wiedzieć pierwszym.

Przydziel dostęp do raportów

Kontakt Dla dziennikarzy

Joanna Michalska Reich
T: (22) 29 27 900
E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dokładna lokalizacja siedziby i inne dane kontaktowe dostępne są tutaj.

Zapraszamy na strony produktowe: