ZYSKAJ PEWNOŚĆ,
ŻE ODBIERZESZ KAŻDY
TELEFON OD KLIENTA
KTO PIERWSZY, TEN LEPSZY! Usługa Tide Call Pick Up to automatyczne przekierowanie połączenia przychodzącego jednocześnie na wszystkie numery pracowników, zarówno stacjonarne, jak i GSM. Rozmowę z klientem rozpoczyna osoba, która pierwsza odbierze połączenie.
Klient dzwoni na 1 numer, który podajesz np. na swojej stronie www. To może być dowolnie wybrany przez Ciebie numer stacjonarny lub komórkowy.
Połączenie jest automatycznie kierowane na twój telefon komórkowy lub wszystkie telefony stacjonarne i/lub komórkowe pracowników w Twojej firmie. Na ekranie ich telefonu wyświetla się numer, który podałeś na stronie lub numer osoby dzwoniącej.
Pierwsza osoba, która będzie mogła rozmawiać, po prostu odbiera telefon. Nie ma znaczenia, czy jest ona w biurze, czy w regionie, bo rozmowa może być odebrana przez telefon komórkowy w każdym miejscu.
Gdy jedna osoba odbierze telefon połączenie u pozostałych pracowników automatycznie jest rozłączane. Na wyświetlaczu ich telefonu pojawia się komunikat o nieodebranym połączeniu.
*źródło: https://www.talkdesk.com/blog/how-long-do-callers-wait-before-they-hang-up/; ** źródło: dane Tide Software na podstawie ponad 215 tyś. połączeń z ostatniego roku; *** źródło: dane Tide Software na podstawie ponad 500 tyś. połączeń z ostatniego roku.
"Tide Call Pick Up sprawdza się zarówno w obsłudze klientów podczas pracy zdalnej, jak i w warunkach biurowych. Wiemy to, bo sami z niej korzystamy. Wychodzimy z założenia, że szewc musi chodzić w butach :) Dlatego nasze działy supportu i administracji codziennie korzystają z usług, które sprzedajemy".
Janusz Pytlak, Wiceprezes Zarządu Tide Software Sp. z o.o.
Zostaw kontakt oddzwonimy