TIDE CALL PICK UP



ZYSKAJ PEWNOŚĆ,
ŻE ODBIERZESZ KAŻDY
TELEFON OD KLIENTA


JAK TO DZIAŁA?


KTO PIERWSZY, TEN LEPSZY! Usługa Tide Call Pick Up to automatyczne przekierowanie połączenia przychodzącego jednocześnie na wszystkie numery pracowników, zarówno stacjonarne, jak i GSM. Rozmowę z klientem rozpoczyna osoba, która pierwsza odbierze połączenie.




time icon

Klient dzwoni na 1 numer, który podajesz np. na swojej stronie www. To może być dowolnie wybrany przez Ciebie numer stacjonarny lub komórkowy.

time icon

Połączenie jest automatycznie kierowane na twój telefon komórkowy lub wszystkie telefony stacjonarne i/lub komórkowe pracowników w Twojej firmie. Na ekranie ich telefonu wyświetla się numer, który podałeś na stronie lub numer osoby dzwoniącej.


time icon

Pierwsza osoba, która będzie mogła rozmawiać, po prostu odbiera telefon. Nie ma znaczenia, czy jest ona w biurze, czy w regionie, bo rozmowa może być odebrana przez telefon komórkowy w każdym miejscu.

time icon

Gdy jedna osoba odbierze telefon połączenie u pozostałych pracowników automatycznie jest rozłączane. Na wyświetlaczu ich telefonu pojawia się komunikat o nieodebranym połączeniu.



CZY WIESZ, ŻE...


  • Przeciętny klient rozłącza się po 1,5 min. oczekiwania na połączenie, a aż 34% z tych osób nie zadzwoni już więcej na Twoją infolinię*
  • Co więcej, średni czas oczekiwania na odebranie połączenia w standardowej infolinii to ponad 3 min, czyli 2 razy więcej niż Twój klient jest w stanie czekać.**
  • Tylko 11 sekund! - to średni czas oczekiwania klienta na odebrane połączenie z usługą Tide Call Pick Up.***
  • *źródło: https://www.talkdesk.com/blog/how-long-do-callers-wait-before-they-hang-up/; ** źródło: dane Tide Software na podstawie ponad 215 tyś. połączeń z ostatniego roku; *** źródło: dane Tide Software na podstawie ponad 500 tyś. połączeń z ostatniego roku.




    "Tide Call Pick Up sprawdza się zarówno w obsłudze klientów podczas pracy zdalnej, jak i w warunkach biurowych. Wiemy to, bo sami z niej korzystamy. Wychodzimy z założenia, że szewc musi chodzić w butach :) Dlatego nasze działy supportu i administracji codziennie korzystają z usług, które sprzedajemy".



    Janusz Pytlak, Wiceprezes Zarządu Tide Software Sp. z o.o.

    POZNAJ NASZĄ OFERTĘ!

    Zostaw kontakt oddzwonimy

    • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
    • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
    • pomożemy uruchomić wersję testową

    Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Św. Rocha 5 lok. 202A, 15-879 Białystok, e-mail: info@tidesoftware.pl Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO - w celach, o których mowa w klauzuli zogy. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody w przypadku jej wyrażenia. Masz prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom naszej Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.