KOMPLEKSOWA KOMUNIKACJA

Dotrzyj ze swoją ofertą do jak największej liczby odbiorców. Buduj trwałe relacje między konsumentem a marką, wspomagając działanie programu lojalnościowego.

Komunikacja poprzez SMS i MMS to sprawdzony element programów lojalnościowych, strategii pozyskiwania klientów i zwiększenia sprzedaży.

Wsparcie w działaniach programu lojalnościowego sieci handlowej

Potrzebujesz wsparcia w działaniach programu lojalnościowego? Poznaj Tide Loyalty – usługę, która pozwala nie tylko w łatwy sposób gromadzić kontakty do klientów w jednym miejscu, ale również zbierać zgody marketingowe zgodnie z przepisami RODO.



Usługa Tide Loyalty - formularz subskrypcji online do zbierania danych kontaktowych oraz zarządzania zgodami marketingowymi zgodnie z RODO


Usługa w chmurze TideMobile to profesjonalna obsługa wysyłek SMS i MMS uzbrojona w szereg dodatkowych funkcji, które przypadły do gustu klientom wielu sieci detalicznych. W oparciu o TideMobile zorganizujesz skuteczne kampanie marketingowe, pozytywnie zaskoczysz klientów indywidualnym podejściem i dbałością o przestrzeganie wytycznych RODO. Osoba odpowiedzialna za marketing mobilny doceni z kolei: dynamiczne treści SMS, łatwy import danych i integrację z systemami ERP i CRM oraz bogate raportowanie i szybkość wysyłki.

PRZYDATNE FUNKCJE:

Różne formaty SMS/MMS
SMS, MMS, QR SMS (z kodem QR), MMS z kodem kreskowym
Personalizacja treści
Generowanie indywidualnych treści, np. o liczbie punktów w programie lojalnościowym, odmiana imion, rozpoznanie płci i odmiana na tej podstawie słów
Generowanie kodów w locie
Generowanie w trakcie wysyłki indywidulanych haseł i kodów rabatowych, w tym kodów QR i kreskowych
Wybór momentu wysyłki na sztywno lub marketing automation
Wybór pory dnia, równomierny rozkład ilości wysyłanych SMS/MMS w czasie, wysyłka po określonej czynności, np. po przystąpieniu do programu lojalnościowego, dokonania zakupu w sklepie
Geotargetowanie
Wysyłka tylko do klientów w okolicy punktu sprzedaży
Nadpis
Wyświetlenie w polu nadawcy nazwy, np. PERFUMERIA, zamiast numeru telefonu
Formularz WWW z opt-in i opt-out
Gotowy formularz do wklejenia na stronę WWW i Facebook umożliwiający zapisanie się na powiadomienia mobilne, aktualizację danych i wypisanie się, zgodnie z zaleceniami RODO
Dokładne raportowanie
Raporty wysyłki i doręczeń z opcją przebudowy pod własne potrzeby i eksportu
Wymiana danych
Łatwy import danych z pliku tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego, integracja przez API z programami ERP i CRM
Nagranie lub syntezator mowy
Podpięcie dowolnej liczby nagrań lub czytanie tekstu przez naturalnie brzmiący syntezator mowy (5 polskich lektorów do wyboru)
Dynamiczna treść powiadomień
Indywidualne treści powiadomień głosowych z opcją podania punktów w programie lojalnościowym, indywidualnego kodu rabatowego
Rozpoznanie lokalizacji
Identyfikacja obszaru, z jakiego dzwoni klient po numerze kierunkowym bądź porównanie numeru telefonu z bazą danych programu lojalnościowego
Audio nawigator po sklepach
Po automatycznym rozpoznaniu lokalizacji osoby dzwoniącej lub wybraniu tonowo np. miasta z listy, odtworzony jest komunikat o sklepach w okolicy i godzinach otwarcia
Przekierowania na dowolne numery
Ustawienie dowolnej liczby przekierowań na numery stacjonarne i komórkowe uporządkowane w działy, tematy pomocy lub punkty sprzedaży
Łatwa budowa menu infolinii
Przyspieszenie procesu obsługi klientów, dostawców i franczyzobiorców dzięki dobrze zaprojektowanemu menu infolinii, które można samodzielnie aktualizować
Nagrywanie rozmów
Zapis rozmowy telefonicznej od samego początku lub od zadanego momentu

ZASTOSOWANIE:

Nowości w ofercie
Akcje promocyjne globalne i indywidualne, dopasowane do klienta
Programy lojalnościowe
Powitanie, liczba zgromadzonych punktów, zmiany regulaminu, gratyfikacja stażu
Sprzedaż przez e-sklep
Automatyczna informacja o stanie realizacji zamówienia, po podaniu jego numeru, połączenie z dowolnym działem
Zaproszenia
Zaproszenia na wydarzenia z opcją potwierdzenia zainteresowania przez odesłanie SMS lub oddzwonienie
Upominki i nagrody
Zmiany w puli dostępnych, wskazanie przysługujących
Zwroty i reklamacje
Udzielenie informacji o procedurach, stanie realizacji i rozliczeniach
Wyszukiwanie sklepu
Podanie adresu i godzin otwarcia po wybraniu tonowo interesującego województwa, miasta itp., z uwzględnieniem numeru telefonu rozmówcy
Akcje promocyjne
Udzielenie informacji o zasadach promocji, źródle pozyskania i zasadach przetwarzania danych osobowych
Komunikacja z franczyzobiorcami
Gratyfikacja za ekspozycję materiałów reklamowych, zakup i promocję nowości
Życzenia
Życzenia urodzinowe, imieninowe oparte na automatycznym wybraniu odbiorców, z okazji świąt

CO NAS WYRÓŻNIA?

Stały rozwój

Nieustana rozbudowa usługi, nowości dostępne bez potrzeb aktualizacji.

Innowacyjność

Najnowsze technologie gwarantujące stabilność i wydajność.

Jakość HD

Połączenia głosowe bez szumów, dające wrażenie, jakby rozmówca stał obok.

Pomoc specjalistów

Prekonfiguracja, pomoc w modyfikacji ustawień, wspracie techniczne.

Jeśli chcesz poznać bliżej nasze usługi, zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub pozostaw wiadomość uzupeniając formularz:

  • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
  • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
  • pomożemy uruchomić wersję testową

Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 8c, 05-500 Piaseczno, e-mail: info@tidesoftware.pl

Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl

Dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi przesłanego zapytania na podstawie art. 6 ust 1 pkt f RODO. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Jeżeli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, możesz wnieść skargę do PUODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.