SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

KOMUNIKACJI DO KLIENTÓW

W BRANŻY RETAIL

I E-COMMERCE

Na naszych oczach zmienia się świat, a razem z nim rynek i jego oczekiwania.
Jest jednak sposób, aby przetrwać te zmiany i nie zginąć - adaptacja. Z pomocą przychodzą rozwiązania technologiczne, które pozwalają na zwinną komunikację z konsumentem XXI wieku.



  • W 2025 r. co piata złotówka w handlu detalicznym zostanie wydana w Internecie.*
  • 98% marketerów uważa, że komunikacja personalizowana pomaga w utrzymaniu relacji z konsumentami.*
  • 88% badanych uważa, że odbiorcy oczekują od nich spersonalizowanych doświadczeń.**

 

To klienci wskazują, w jaki sposób firma powinna się z nimi komunikować.
Czy Twój biznes jest na to gotowy?

 

 

Skontaktuj się z nami!




W osiągnięciu sukcesu biznesowego i zwiększeniu obrotów w handlu bajbardziej istotny jest model określany jako omnichannel. Oznacza kompleksowe doświadczenie, i z których klienci mogą korzystać według własnych potrzeb i preferencji.

ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI OMNICHANNEL


INFOLINIA

Uruchom infolinię w chmurze i obsługuj klientów korzystając z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu online - Tide Platform.

E-MAIL

Wysyłaj skuteczne mailingi do swojej bazy kontaktów. Wszystkie etapy zarządzania kampanią masz w jednym miejscu online na Tide Platform.

SMS i MMS

Realizuj skuteczne kampanie masowych wysyłek SMS i MMS w jednym miejscu online. Prezentuj się nazwą firmy zamiast numerem, za pomocą nadpisów.

VMS

Zaskocz klientów wiadomością z głosem np. ambasadora Twojej kampanii! Po odsłuchaniu nagrania, za pomocą drzewa IVR istnieje możliwość połączenia się z konsultantem.

ZGODY RODO

Gromadź kontakty do klientów w jednym miejscu. Zbieraj zgody marketingowe zgodnie z RODO.

WIDGET I CZAT MESSENGER

Zautomatyzuj kontakt klientów z Twoim sklepem online czy ze stroną internetową. Prowadź rozmowy z jednego miejsca i zyskaj nad tym kontrolę!

CZY WIESZ, ŻE...

 

  • ponad 50% sprzedaży internetowej w 2025 roku będzie odbywać się poprzez urządzenia mobilne?
  • średnio 97% wiadomości SMS jest otwieranych przez odbiorców?
  • 90 sekund - tak szybko zwykle odbiorcy reagują na otrzymaną wiadomość tekstową?

DZIĘKI NASZYM ROZWIĄZANIOM ZYSKUJESZ:


 

 

Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS

Nasi klienci potrafią wysyłać ponad 5 milionów SMS na godzinę!

 

Nieszablonowy sposób kontaktu z klientem poprzez wiadomości głosowe

Nasi klienci realizują nawet 10 milionów prób połączeń głosowych w ciągu jednego dnia!

 

Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji

Wysyłamy średnio 50 mln wiadomości e-mail/miesiąc z 99% doręczeń!

 

Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO

Zbieraj dane z różnych miejsc i zapisuj je automatycznie w jednej bazie!

 

 

 

Poznaj bliżej nasze usługi! zadzwoń 22 29 27 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zostaw wiadomość uzupełniając formularz:

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ
Uzupełniając poniższy formularz zgadzasz się na kontakt ze strony Tide Software wybranym kanałem komunikacji [email/telefon] w celu jednorazowego przedstawienia oferty TIDE
Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ 

* Pole obowiązkowe 



  • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
  • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
  • dopasujemy rozwiązanie do Twoich potrzeb
  • pomożemy uruchomić wersję testową