To klienci wskazują, w jaki sposób firma powinna się z nimi komunikować.
Czy Twój biznes jest na to gotowy?
W osiągnięciu sukcesu biznesowego i zwiększeniu obrotów w handlu bajbardziej istotny jest model określany jako omnichannel. Oznacza kompleksowe doświadczenie, i z których klienci mogą korzystać według własnych potrzeb i preferencji.
Uruchom infolinię w chmurze i obsługuj klientów korzystając z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu online - Tide Platform.
Wysyłaj skuteczne mailingi do swojej bazy kontaktów. Wszystkie etapy zarządzania kampanią masz w jednym miejscu online na Tide Platform.
Realizuj skuteczne kampanie masowych wysyłek SMS i MMS w jednym miejscu online. Prezentuj się nazwą firmy zamiast numerem, za pomocą nadpisów.
Zaskocz klientów wiadomością z głosem np. ambasadora Twojej kampanii! Po odsłuchaniu nagrania, za pomocą drzewa IVR istnieje możliwość połączenia się z konsultantem.
Gromadź kontakty do klientów w jednym miejscu. Zbieraj zgody marketingowe zgodnie z RODO.
Zautomatyzuj kontakt klientów z Twoim sklepem online czy ze stroną internetową. Prowadź rozmowy z jednego miejsca i zyskaj nad tym kontrolę!
CZY WIESZ, ŻE...
Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS
Nasi klienci potrafią wysyłać ponad 10 milionów SMS na godzinę!
Nieszablonowy sposób kontaktu z klientem poprzez wiadomości głosowe
Nasi klienci realizują nawet 10 milionów prób połączeń głosowych w ciągu jednego dnia!
Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji
Wysyłamy średnio 50 mln wiadomości e-mail/miesiąc z 99% doręczeń!
Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO
Zbieraj dane z różnych miejsc i zapisuj je automatycznie w jednej bazie!