KOMUNIKACJA OMNICHANNEL DLA DETALISTÓW

Zwiększ dotarcie do klientów i zbuduj z nimi pozytywną więź. Korzystaj ze sprawdzonych narzędzi, usprawniających działanie programu lojalnościowego i obsługi klienta.

Skuteczna komunikacja szyta na miarę potrzeb detalistów

Komunikuj się z klientami na różne sposoby przez: rozmowy telefoniczne, SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe), email, Messenger. Personalizuj treści automatycznie i lokalizuj swoich klientów, dzięki narzedziom komunikacji omnichannel.



time icon

TIDE LOYALTY

Wsparcie programu lojalnościowego sieci handlowej.
Gromadź kontakty do klientów w jednym miejscu,
zbieraj zgody marketingowe zgodnie z RODO.

time icon

VMS

Zaskocz klientów wiadomością z głosem np. ambasadora
Twojej kampanii. Po odsłuchaniu nagrania, klient poprzez
IVR może przełączyć się do konsultanta.

time icon

INFOLINIA

Uruchom infolinię w chmurze i obsługuj klientów,
korzystając z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu
online – Tide Platform.

time icon

MMS

Wysyłaj wiadomości multimedialne do klientów np. zdjęcie z najnowszej kampanii, aktualne promocje, konkursy, powiadomienia z programu lojalnościowego.

time icon

E-MAIL

Wysyłaj skuteczne mailingi do swoich klientów. Wszystkie etapy zarządzania kampanią emailingową masz w jednym miejscu online - Tide Platform.

time icon

SMS

Realizuj skuteczne kampanie masowych wysyłek SMS
w jednym miejscu online. Prezentuj się nazwą firmy
zamiast numerem, za pomocą nadpisów SMS.

CO ZYSKUJESZ?



  • Duża wydajność, realizacja wysyłek przed wieczorem.
  • Wysyłka SMS i MMS na rynki zagraniczne.
  • Prezentacja nazwą firmy zamiast numerem telefonu.
  • Oprogramowanie do obsługi infolinii w chmurze.
  • Gromarzenie i zarzadzenie bazą kontaktów zgodnie z RODO.
  • Wysyłki mailingów i newsletterów.
  • Wysyłki geotargetowane.
  • Wysyłka linków w wiadomościach SMS i MMS.
  • CO NAS WYRÓŻNIA


    time icon

    Doświadczenie

    11 lat na rynku

    time icon

    Wybór liderów

    Z naszych usług korzystają liderzy branży:
    8 z 10 firm windykacyjnych,
    6 z 10 polskich banków

    time icon

    Innowacyjność

    Dział R&D skoncentrowany
    na sztucznej inteligencji

    time icon

    Wsparcie Pro

    Support 24/7


    KOMUNIKACJA OMNICHANNEL W PRAKTYCE




    Jeśli chcesz poznać bliżej nasze usługi, zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub pozostaw wiadomość uzupeniając formularz:

    • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
    • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
    • pomożemy uruchomić wersję testową

    Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Św. Rocha 5 lok. 202A, 15-879 Białystok, e-mail: info@tidesoftware.pl

    Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl

    Dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi przesłanego zapytania na podstawie art. 6 ust 1 pkt f RODO. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Jeżeli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, możesz wnieść skargę do PUODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.