SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

KOMUNIKACJI DO KLIENTÓW

W BRANŻY RETAIL

I E-COMMERCE

Na naszych oczach zmienia się świat, a razem z nim rynek i jego oczekiwania.
Jest jednak sposób, aby przetrwać te zmiany i nie zginąć - adaptacja. Z pomocą przychodzą rozwiązania technologiczne, które pozwalają na zwinną komunikację z konsumentem XXI wieku.





  • W 2025 r. co piata złotówka w handlu detalicznym zostanie wydana w Internecie.*
  • 98% marketerów uważa, że komunikacja personalizowana pomaga w utrzymaniu relacji z konsumentami.*
  • 88% badanych uważa, że odbiorcy oczekują od nich spersonalizowanych doświadczeń.**

To klienci wskazują, w jaki sposób firma powinna się z nimi komunikować.
Czy Twój biznes jest na to gotowy?



Skontaktuj się z nami!




W osiągnięciu sukcesu biznesowego i zwiększeniu obrotów w handlu bajbardziej istotny jest model określany jako omnichannel. Oznacza kompleksowe doświadczenie, i z których klienci mogą korzystać według własnych potrzeb i preferencji.

ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI OMNICHANNEL


INFOLINIA

Uruchom infolinię w chmurze i obsługuj klientów korzystając z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu online - Tide Platform.

E-MAIL

Wysyłaj skuteczne mailingi do swojej bazy kontaktów. Wszystkie etapy zarządzania kampanią masz w jednym miejscu online na Tide Platform.

SMS i MMS

Realizuj skuteczne kampanie masowych wysyłek SMS i MMS w jednym miejscu online. Prezentuj się nazwą firmy zamiast numerem, za pomocą nadpisów.

VMS

Zaskocz klientów wiadomością z głosem np. ambasadora Twojej kampanii! Po odsłuchaniu nagrania, za pomocą drzewa IVR istnieje możliwość połączenia się z konsultantem.

ZGODY RODO

Gromadź kontakty do klientów w jednym miejscu. Zbieraj zgody marketingowe zgodnie z RODO.

WIDGET I CZAT MESSENGER

Zautomatyzuj kontakt klientów z Twoim sklepem online czy ze stroną internetową. Prowadź rozmowy z jednego miejsca i zyskaj nad tym kontrolę!

CZY WIESZ, ŻE...


  • ponad 50% sprzedaży internetowej w 2025 roku będzie odbywać się poprzez urządzenia mobilne?
  • średnio 97% wiadomości SMS jest otwieranych przez odbiorców?
  • 90 sekund - tak szybko zwykle odbiorcy reagują na otrzymaną wiadomość tekstową?



DZIĘKI NASZYM ROZWIĄZANIOM ZYSKUJESZ:





Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS

Nasi klienci potrafią wysyłać ponad 5 milionów SMS na godzinę!

Nieszablonowy sposób kontaktu z klientem poprzez wiadomości głosowe

Nasi klienci realizują nawet 10 milionów prób połączeń głosowych w ciągu jednego dnia!

Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji

Wysyłamy średnio 50 mln wiadomości e-mail/miesiąc z 99% doręczeń!

Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO

Zbieraj dane z różnych miejsc i zapisuj je automatycznie w jednej bazie!

Poznaj bliżej nasze usługi! zadzwoń 22 29 27 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zostaw wiadomość uzupełniając formularz:

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI



  • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
  • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
  • dopasujemy rozwiązanie do Twoich potrzeb
  • pomożemy uruchomić wersję testową

Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Św. Rocha 5 lok. 202A, 15-879 Białystok, e-mail: info@tidesoftware.pl


Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl


Dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi przesłanego zapytania na podstawie art. 6 ust 1 pkt f RODO. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Jeżeli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, możesz wnieść skargę do PUODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.