KOMPLEKSOWE WSPARCIE KONTAKTU Z DŁUŻNIKIEM

Zwiększ dodzwanialność do dłużników. Namierzaj ich precyzyjnie, dzięki narzędziom komunikacji omnichannel.

Skuteczna windykacja szyta na miarę Twoich potrzeb

Docieraj do dłużników na różne sposoby przez: rozmowy telefoniczne, SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe), email. Korzystaj z narzędzi, dzięki którym precyzyjnie zlokalizujesz dłużnika i zweryfikujesz jego numer kontaktowy.

time icon

ROTACJA NUMERACJĄ

Zwiększ o 50% szansę na dodzwonienie się do odbiorcy. Prezentuj się różnymi numerami GSM i stacjonarnymi przy każdym połączeniu.

time icon

TIDE HLR

Pozbądź się z bazy numerów nieaktywnych. Sprawdź dostępność wybranego numeru w określonym przedziale czasowym bezpośrednio u operatorów sieci.

time icon

DIALER PREDYKTYWNY

Zwiększ maksymalnie szansę na odbiór połączenia, dzięki sztucznej inteligencji. Dialer bazuje na AI, by określić prawdopodobieństwo dodzwonienia się w danej godzinie.

time icon

DETEKCJA POCZTY

Zwiększ skuteczność pracy konsultantów, wykrywając pocztę głosową jeszcze przed połączeniem. Daj klientom możliwość kontaktu zwrotnego, zostawiając wiadomość.

time icon

VMS

Usprawnij kontakt z klientem zanim rozmowa trafi do konsultanta. Dzięki IVR klient będzie mógł przełączyć się z wiadomość głosowej do odpowiedniego konsultanta.

time icon

OMNICHANNEL

Zintegruj wiele kanałów komunikacji i zarządzaj kontaktem z klientem z jednego miejsca online. Łącz połączenia głosowe z wysyłką SMS, VMS i e-mail.

time icon

MMS

Wysyłaj wiadomości multimedialne do klientów np. wezwania do zapłaty. Daj im szansę odesłania skanu potwierdzenia zapłaty i innych dokumentów poprzez MMS.

time icon

E-MAIL

Przygotuj gotowe szablony dokumentów np. wezwań do zapłaty i wysyłaj je masowo do klientów z bazy. Personalizuj wiadomości automatycznie.

time icon

SMS

Wysyłaj przypomnienia i ponaglenia zapłaty w krótkich wiadomościach SMS. Personalizuj treść automatycznie, dodając np. dane klienta, kwoty do zapłaty i nr. konta.

 

SKUTECZNA WINDYKACJA Z TIDE SOFTWARE



  • Obustronna komunikacja – kontakt zwrotny: SMS, MMS, email i VMS.
  • Zarządzanie bazą danych – analiza danych z innych systemów.
  • Personalizacja przekazu – dane klienta w treści wiadomości.
  • Wygoda – zarządzanie i kontrola z jednego miejsca online.
  • Historia windykacji – podgląd działań z różnych kanałów komunikacji.
  • Bogate raportowanie – panel tworzenia raportów dopasowanych do potrzeb klienta.
  • CO NAS WYRÓŻNIA

    time icon

    Doświadczenie

    14 lat na rynku

    time icon

    Wybór liderów

    Z naszych usług korzystają liderzy branży:
    8 z 10 firm windykacyjnych,
    6 z 10 polskich banków

    time icon

    Innowacyjność

    Dział R&D skoncentrowany
    na sztucznej inteligencji

    time icon

    Wsparcie Pro

    Support 24/7

     

    Jeśli chcesz poznać bliżej nasze usługi, zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub pozostaw wiadomość uzupełniając formularz:

    WYPEŁNIJ FORMULARZ
    Uzupełniając poniższy formularz zgadzasz się na kontakt ze strony Tide Software wybranym kanałem komunikacji [email/telefon] w celu jednorazowego przedstawienia oferty TIDE

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ 

    * Pole obowiązkowe 

    • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
    • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
    • pomożemy uruchomić wersję testową