Zwiększ o 50% szansę na dodzwonienie się do odbiorcy. Prezentuj się różnymi numerami GSM i stacjonarnymi przy każdym połączeniu.
Pozbądź się z bazy numerów nieaktywnych. Sprawdź dostępność wybranego numeru w określonym przedziale czasowym bezpośrednio u operatorów sieci.
Zwiększ maksymalnie szansę na odbiór połączenia, dzięki sztucznej inteligencji. Dialer bazuje na AI, by określić prawdopodobieństwo dodzwonienia się w danej godzinie.
Zwiększ skuteczność pracy konsultantów, wykrywając pocztę głosową jeszcze przed połączeniem. Daj klientom możliwość kontaktu zwrotnego, zostawiając wiadomość.
Usprawnij kontakt z klientem zanim rozmowa trafi do konsultanta. Dzięki IVR klient będzie mógł przełączyć się z wiadomość głosowej do odpowiedniego konsultanta.
Zintegruj wiele kanałów komunikacji i zarządzaj kontaktem z klientem z jednego miejsca online. Łącz połączenia głosowe z wysyłką SMS, VMS i e-mail.
Wysyłaj wiadomości multimedialne do klientów np. wezwania do zapłaty. Daj im szansę odesłania skanu potwierdzenia zapłaty i innych dokumentów poprzez MMS.
Przygotuj gotowe szablony dokumentów np. wezwań do zapłaty i wysyłaj je masowo do klientów z bazy. Personalizuj wiadomości automatycznie.
Wysyłaj przypomnienia i ponaglenia zapłaty w krótkich wiadomościach SMS. Personalizuj treść automatycznie, dodając np. dane klienta, kwoty do zapłaty i nr. konta.
14 lat na rynku
Z naszych usług korzystają liderzy branży:
8 z 10 firm windykacyjnych,
6 z 10 polskich banków
Dział R&D skoncentrowany
na sztucznej inteligencji
Support 24/7