KOMPLEKSOWE WSPARCIE KONTAKTU Z DŁUŻNIKIEM

Zwiększ dodzwanialność do dłużników. Namierzaj ich precyzyjnie, dzięki narzędziom komunikacji omichannel.

Skuteczna windykacja szyta na miarę twoich potrzeb

Docieraj do dłużników na różne sposoby przez: rozmowy telefoniczne, SMS, MMS, VMS (wiadomości głosowe), email. Korzystaj z narzędzi, dzięki którym precyzyjnie zlokalizujesz dłużnika i zweryfikujesz jego numer kontaktowy.



time icon

ROTACJA NUMERACJĄ

Zwiększ o 50% szansę na dodzwonienie się do odbiorcy. Prezentuj się różnymi numerami GSM i stacjonarnymi przy każdym połączeniu.

time icon

TIDE HLR

Pozbądź się z bazy numerów nieaktywnych. Sprawdź dostępność wybranego numeru w określonym przedziale czasowym bezpośrednio u operatorów sieci.

time icon

DIALER PREDYKTYWNY

Zwiększ maksymalnie szansę na odbiór połączenia, dzięki sztucznej inteligencji. Dialer bazuje na AI, by określić prawdopodobieństwo dodzwonienia się w danej godzinie.

time icon

DETEKCJA POCZTY

Zwiększ skuteczność pracy konsultantów, wykrywając pocztę głosową jeszcze przed połączeniem. Daj klientom możliwość kontaktu zwrotnego, zostawiając wiadomość.

time icon

VMS

Usprawnij kontakt z klientem zanim rozmowa trafi do konsultanta. Dzięki IVR klient będzie mógł przełączyć się z wiadomość głosowej do odpowiedniego konsultanta.

time icon

SKIP TRACING

Uporządkuj swoją bazę kontaktów i sprawdź, czy zawarte w niej numery są aktualne. Jeśli nie, znajdziemy dla Ciebie nowe kontakty do twoich klientów.

time icon

MMS

Wysyłaj wiadomości multimedialne do klientów np. wezwania do zapłaty. Daj im szansę odesłania skanu potwierdzenia zapłaty i innych dokumentów poprzez MMS.

time icon

E-MAIL

Przygotuj gotowe szablony dokumentów np. wezwań do zapłaty i wysyłaj je masowo do klientów z bazy. Personalizuj wiadomości automatycznie.

time icon

SMS

Wysyłaj przypomnienia i ponaglenia zapłaty w krótkich wiadomościach SMS. Personalizuj treść automatycznie, dodając np. dane klienta, kwoty do zapłaty i nr. konta.

SKUTECZNA WINDYKACJA Z TIDE SOFTWARE



  • Obustronna komunikacja – kontakt zwrotny: SMS, MMS, email i VMS.
  • Zarządzanie bazą danych – analiza danych z innych systemów.
  • Personalizacja przekazu – dane klienta w treści wiadomości.
  • Wygoda – zarządzanie i kontrola z jednego miejsca online.
  • Historia windykacji – podgląd działań z różnych kanałów komunikacji.
  • Bogate raportowanie – panel tworzenia raportów dopasowanych do potrzeb klienta.
  • CO NAS WYRÓŻNIA


    time icon

    Doświadczenie

    11 lat na rynku

    time icon

    Wybór liderów

    Z naszych usług korzystają liderzy branży:
    8 z 10 firm windykacyjnych,
    6 z 10 polskich banków

    time icon

    Innowacyjność

    Dział R&D skoncentrowany
    na sztucznej inteligencji

    time icon

    Wsparcie Pro

    Support 24/7

    Jeśli chcesz poznać bliżej nasze usługi, zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub pozostaw wiadomość uzupeniając formularz:

    • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
    • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
    • pomożemy uruchomić wersję testową

    Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Św. Rocha 5 lok. 202A, 15-879 Białystok, e-mail: info@tidesoftware.pl

    Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl

    Dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi przesłanego zapytania na podstawie art. 6 ust 1 pkt f RODO. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Jeżeli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, możesz wnieść skargę do PUODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.